fredag den 19. februar 2010

pakke med posten


juhuuu! så kom pakken ind ad døren. jeg har siden bestillingen gået og holdt øje med hvornår pengene blev trukket på kontoen for så vidste jeg at pakken var på vej. jeg fik jo nogle penge i fødselsdagsgave og bestemte mig for at nu skulle jeg have en big shot. jeg kiggede lidt rundt og fandt den på tilbud hos hobbyboden. der røg også lidt andre gode sager i kurven. bla. nogle dies som også kan embosses...men ups...en måtte til det formål må komme med næste gang jeg skal shoppe :-) og med en big shot i huset, kommer der da rigtig mange behov! Men jeg starter ud med at lave blomster og blade. jeg vil til at lege...ha' en go' dag - og weekend.

1 kommentar:

  1. Tillykke med vidunderet - den bliver du garanteret glad for. Jeg fik selv min for en måneds tid siden - den er bare super!

    SvarSlet