tirsdag den 1. marts 2011

Slet ikke scraprelateret og måske lidt gammeldags - eller hva'?

Idag kommer mit blogindlæg slet ikke til at handle om scrap eller bare i nærheden af noget der ligner og det er da vist første gang. Næh jeg har fået den tossede idé at skrive alt ind på min computer hvad vi bruger økonomisk på husholdningen. Jeg laver madplan til aftensmaden og køber ind efter det og så er der jo selvfølgelig også alt det andet, man også skal have. jeg har en formodning om hvor meget vi bruger pr. måned, men nu synes jeg altså det kunne være interessant at se hvad vi rent faktisk bruger! håber jeg bliver positivt overrasket og måske være istand til at lægge lidt til side. Der er flere ting jeg ønsker mig som ikke lige ligger i det daglige budget - fx ikea reoler til ungernes værelser, et løst tæppe til at lægge under sofabordet, børnetøjskab, som jeg har set i ønskebørn - og måske bliver det en anden, da den er ret dyr, mener det er 5000! OG KUNNE DA VÆRE FEDT AT GÅ TOTALT SCRAP AMOK!
ka' I ha' en go' aften derude, knus

1 kommentar: