tirsdag den 2. august 2011

har fået lyst til at lave LO igen




...og det takket være mit kursus med Heidi på http://www.creativepublishing.dk/


disse billeder har ligget længe på computeren og ventet på at blive scrappet - og dem har jeg mange flere af. på LO ses en lille indianer, netop hjemvendt efter en dag i dagplejen sammen med en masse andre indianere fra nær og fjern.


baggrundspapiret ved jeg faktisk ikke hvad er, men det er blevet krøllet og revet rundt i kanten og streget op med en tynd pen. Pt. øver jeg mig i clusterstilen, som er pynt i klaser, der på en måde binder hele layoutet sammen - øvelse gør mester!


ha' en go' dag derude

2 kommentarer:

  1. Så flot det er blevet... herlige billeder og fine farver.
    Ha' en dejlig dag!!!

    SvarSlet
  2. Flot layout. Og flot at du også har billederne inde i en trekant ( af pynt ), så der er fokus på billederne.

    SvarSlet