onsdag den 18. april 2012

Endnu et LO og oprydning i scrapsagerne

På scrapsisters løber der en fødselsdagskonkurrence i denne måned. Jeg vil rigtig gerne vinde den flotte præmie, som mange andre også gerne vil - i hvert fald vrimler det med flotte bidrag i galleriet. Mit LO er liftet med detalje med tråd. Det var egentlig ikke det LO jeg startede ud med at ville lifte, men sådan er det i min scrapverden - alt ændrer sig undervejs i processen - og det kan jeg rigtig godt li'!
Først samlede jeg alt det sammen som jeg ville bruge til LO, så fik det lov at ligge et par timer, da jeg gik i gang med at rydde op og ud i mine scrapsager. Nogle ting har jeg haft liggende længe og nogle ting har jeg brugt meget sjældent - det ryger på loppemarked :-) så kan andre helt sikkert få glæde af det. Mit Lo mangler journaling, men nogle dage har jeg det bare sådan det må være privat og andre dage har jeg det ok med at hele verden kan få historien at se.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar